Palaute ja asiakaskokemus
Saamamme palaute on meille arvokasta. Palautteista saatua tietoa käytetään toimintamme kehittämiseen ja toiminnan laadun seurantaan sekä seuraamme asiakaskokemustamme aktiivisesti.
Löydät kaikki palautekanavamme ja lisätietoa palautteen antamisesta Palaute-sivulta. Asiakaskokemuksestamme voit lukea lisää Asiakaskokemus-sivulta. Sieltä näet asiakastyytyväisyyden palvelualueittain viimeisen 30 päivän ajalta.
Lähettämäsi palaute ohjautuu yksikön palautteenkäsittelijälle. Käsittelemme saamamme palautteet täysin luottamuksellisesti. Loma-aikoina palautteiden käsittely ja niihin vastaaminen voi viivästyä, mutta palautteisiin pyritään vastaamaan aina mahdollisimman pian.
Julkaistu 8.1.2021 klo 10.39, päivitetty 21.12.2022 klo 13.11