Asiakaskokemus
Asiakaslähtöiset palvelut ja hyvä asiakaskokemus
Sairaala Novassa hoidolliset ratkaisut luodaan potilaan näkökulmasta mahdollisimman sujuviksi ja joustaviksi, potilasta kunnioittaen. Haluamme antaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen – olemme Sinua varten.
Oheisista mittareista näet asiakastyytyväisyyden palvelualueittain viimeisen 30 päivän ajalta. Linkeistä pääset myös lukemaan tarkempia palautteita.
Asiakkaat suosittelevat
Koettua asiakaskokemusta mitataan NPS-tunnusluvun avulla. Se mittaa asiakkaan suositteluhalukkuutta ja tyytyväisyyttä yhden kysymyksen avulla – ”Kuinka todennäköisesti suosittelisitte kokemuksenne perusteella palveluamme ystävillesi tai läheisillesi, jos he tarvitsisivat samanlaista hoitoa? Kysymykseen vastataan asteikolla 0–10, jossa nolla tarkoittaa erittäin epätodennäköistä suosittelua ja kymmenen erittäin todennäköistä suosittelua.
Julkaistu 16.2.2021 klo 15.44, päivitetty 24.1.2023 klo 9.19