Asiakaskokemus

Asiakaslähtöiset palvelut ja hyvä asiakaskokemus

Sairaala Novassa hoidolliset ratkaisut luodaan potilaan näkökulmasta mahdollisimman sujuviksi ja joustaviksi, potilasta kunnioittaen. Haluamme antaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen – olemme Sinua varten.

Oheisista mittareista näet asiakastyytyväisyyden palvelualueittain viimeisen 30 päivän ajalta. Linkeistä pääset myös lukemaan tarkempia palautteita.

Asiakkaat suosittelevat

Koettua asiakaskokemusta mitataan NPS-tunnusluvun avulla. Se mittaa asiakkaan suositteluhalukkuutta ja tyytyväisyyttä yhden kysymyksen avulla – ”Kuinka todennäköisesti suosittelisitte kokemuksenne perusteella palveluamme ystävillesi tai läheisillesi, jos he tarvitsisivat samanlaista hoitoa? Kysymykseen vastataan asteikolla 0–10, jossa nolla tarkoittaa erittäin epätodennäköistä suosittelua ja kymmenen erittäin todennäköistä suosittelua.